Oooh no! not again

....Snörvel!


Eyfyfan. Då har man gått och blivit sjuk med. Inte roligt, har legat med feber sen i Söndags, men nu börjar det avta lite i alla fall. Börjar se ett mönster i hur jag blir så sjuk. Allti efter att jag jobbat på tok för mycket. Får se om jag enns överlever nästa vecka, blir runt 80 timmar på bara en veack, usch usch..



Insåg att jag helt glömt bort att lägga upp bilderna från när jag var med Sarah Häntile så här kommer dom


Gamla ligan sammlad :)

Alla med ett glatthumör ^^

Miss Dawa med en funderande Sarah :)

Börjar något så smått bli rund omfötterna :P

Min fina Sarah

Hade en dunderkväll med massa skratt. Någontingsommåste görasd om tycker jag... Nej nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta sova. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0