Spend some time with something cute!

Tuudiludoo!!

Kom percis hem till Mr.Davod. Har spenderat hela dagen i Storvreta med Bernta och Ading. Det var film-mys. Och en hel del gullande med dom så valparna som kom i början av månaden. Sååå söta, tror jag smällter. Skulle lugnt kunna stoppa ner en i väskan och ta med mig hem. Hohoho ^^


Stolt mama till 3 flickor och en pojke

Geeee mig!!!

Även Ading blev helt förtrollad av dessa underbara valpar.

Ska snart tagga iväg till gymmet hade jag tänkt. Hurtig.se? Tanken slog mig igår på hur tråkigt jag är numera, klockan var 22,30 och jag var frotfarande på gymmet en fredagkväll. "Vid den här tiden brukar jag fan förkröka" Hahaha men men... Slipper dagenefter i alla fall ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

åh ta med en hem till mig!

2011-07-23 @ 20:59:13
URL: http://loopa89.blogspot.com/
Postat av: Miss Dawa

Alla gånger ^^

2011-07-23 @ 21:09:33
URL: http://missdawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0