Friday pic



Sara på Thai Village

Fooood! Tänker på Mihalyo när jag ser denna bild "Typisk blatte som tar kort på maten" xD

Max och Miss Dawa med pinnarna i högsta hug

Sara & Max. Bätter barndomsvänner kan man inte få, dom har verkligen funnits för mig i vårt&torrt. Hahaha beundrar dom som stått ut med mig i alla dess år. Mycket kärlek till er flickor!


Är på lite bättre humör nu i alla fall. Fortfarande små irriterad men vad göra man. Tur att man har roliga srbetskollegor. Sofi fick mig att skratta så att jag trillade av stolen tidigare idag. Nej nu ska jag fortsätta skura. Ciao Caio


Kommentarer
Postat av: Sara

I'll never leave you, och det är inget tomt snack, det är sanning. :) du är för underbar.

Måste få kommentera sista bilden, min haka hahaha Fred Flinta typ.

2011-03-13 @ 20:06:46
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0