God morning sunshine!

Heeeellu!

Har percis kommit tillbaka från Tesco. Inhandlat bröd och annat dylikt till frukost. Tänkte jag ska visa er runt i lägenheten som vi bor i efter frukosten sen :)

Från ingenstanns... Notis:

I måndags så ringde dom från jobbet. Eeeh hellu? Vad tänkte dom med, dom vet att jag är iväg. Lämnade till och med en lapp på kontoret att jag e bortrest dessa dagar. I alla fall, dom lärde sig en sak. När vi inte kan ringa, så smsar vi Miss Dawa istället.

Hahaha helt jävla otroligt faktiskt....

Nu frukost :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha Maria sådär var det för mig när jag var i Japan med. Hur lost in the head är de? Och när jag var i England sms:ade de mig också, för att kolla om jag kanske kunde jobba dagen efter jag skulle komma hem, vilket inte var troligt eftersom jag skulle komma hem mitt på natten. Hur som helst... hehe

2011-03-02 @ 10:08:50
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0