I'm feeling good

Hejsan hoppsan.

Ligger i vardagsrummet just nu och myser, med varmakoppen och en tänt ljus! Kan inte bli så mycket bättre... Har varit en lång dag. Varken jag eller Carro orkade gå ut och äta ikväll så vi har varit hemma och myst bara.

Var som sagt på Westend idag, tror fan jag är kär. Hahaha, fanns så otroligt mycket att titta på, du skulle behöva två dagar eller så för att gå igenom alla butiker. Melike ^^ Kan förstå att dom har öppet från 10.00-23.00 faktiskt =)


Miss Dawa utanför Westend... Taggad och redo

Botten våningen

Miss Dawa på Strabucks, äntligen en lycklig ägare av denna mugg/termos. Hahaha har velat ha en i flera år. Nu e den min ^^

Ska snart krypa isäng, ska läsa min bok lite innan. Slepp tight everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0