Can you hear me

Parkerat mig i soffan i ett försök att sova. Får se hur det kommer gå, hoppas att kvällspatrullen inte klampar så mycket... Lyssnar på "Hjerts Värld" precis som alla andra kvällar när jag jobbar natt. Dom pratar tydligen om förhållanden inatt, ganska roligt och spännande faktiskt. Dock höll jag på att sätta tungan i halsen ett ögonblick, det var en man som lät precis som Peet. Exakt lika röster och ta me fan att dom kommer från samma del av landet med xD hum undrar vad jag har missat, gift sen 1999? Haha. Nejfan nu ska jag sluta ordbajsa sov gott och dröm sött. Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Loopa89

haha va lustigt där med Peet. Man hoppas ju inte att det var samma, eller? :P

kram

2011-05-20 @ 10:22:20
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0