Happy B-day daddy

Firat papi lite smått idag. Älsklings gubben blir 61år...
Blir ett party nästa helg sen, slänger ihop papis och min födelsedag. Enklare med ett firande... Mindre jobb för mig ;) Hohoho


Miss Dawa med papi förra året :)


Från ingenstanns... Var på tåget tidigare idag så kom det fram en okänd person och knakar på min axel. Tittar lite skumt på kvinnan, tar ut hörlurana och frågar "Var det något speciellt?" Kvinnan svarar : Nej ville bara säga att du var så otrolig vacker, och att jag älskar din tattuering.

Hahaha så himmla sött och oväntat. Fint kom det med när man kände sig bra skabbig. Men alla älskar vi komplemanger :)

Nej nu ska jag göra mig iordning ska till Mr.Davod snart. Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Loopa89

Längtar till nästa lördag! Köpte din present idag :) Im sooo happy now.

Va trevligt förresten att det finns människor som vågar komma upp och säga att man är vacker.



KRAM!

2011-05-21 @ 18:23:13
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0