Wait a minute! I think I'm going insane

Brööööööööööööööl!!!!

Ehe jag menar "godafton Sverige"... Har sprungit runt som en galen människa hemma och städat ända sen jag kom hem från jobbet. Och nog finns det mer att göra hälften kvar. Kör det imorgon. :)

Samma gamlavisa, blir förbannad för att jag inte hittar alla saker, allting e jätte skitigt. Dukar och gardiner har fått ben och sprungit iväg och gömt sig för mig. Blir galen, lovar alltid mig själv varje år att det e sista gången jag har en tillställning. Men tamefan att jag endå gör det igen kommande år.. *suck* hahaha Å-andra-sidan är det alltid värt det i slut ändan ^^


And there she goes again - the desperate housewife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0