1:e AP in Uppsala ever

Hejsan hoppsan!

Återigen sämst på att blogga. Hahaha, har haft så sjukt mycket nu senaste tiden att jag glömmer bort både att äta och sova typ. Illa om jag glömmer bort att andas. ^^ I alla fall. Hade våran först AP i Uppsala, det var grymt! Nu sätter vi Uppsala på kartan med... Fick lära mig bra mycket nytt, det som är det roliga att man lär sig någonting nytt hela hela tiden. Kan bara säga att detta kommer bli grymt!!!

Arkivbild

Miss Dawa med Mr.Davod och bäste Herr Frendin. En av många underbara kvällar man haft med Teamet!


Mycket skratt och kärlek!!!

Ska försöka göra ett par updates typ nu :P om man orkar. Vill bara mysa med min älskling ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0