Time to get my b-sleep

Kalispera!

Första dagen av klarad. Det gick hur bra som helst, tackar mina tidigare erfarenheter av vård och omsorg. Dom jag gick med idag var hel grymma. Skrattade och hade oss, skit gulliga. Får se vad dags-passet har att erbjuda. Ny dag, nytt pass och helt nya erfarenheter. Nej nu dags för Miss Dawa att krypa i säng. Nitti natt.


 

Bilder från helgen

Hade skit kul åt Victor som sov som en död ko... Hahaha han märkte inte att jag och Ading klättrade på han xD

En hel väck Ading på väg ner till Gbg, fan vad vi skrattade och hade oss.

Harald och Patrik väl framme på BPS:en

Mr.Davod med Miss Dawa <3

Älsklingen fick gå upp på scen och ta imot sin JADE-pin <3 stolt!

Även Jonas fick gå upp på scen och ta imot sin PEARL-pin stolt och glad över att ha en sån grym up-line

Får inte glöma bort underbara Cissi. Kvinnan e grym! Nej nästa gång är det min tur att få gå upp på scen.

Nu sova och drömma. Våga drömma! Det enda sättet att misslyckas är att ge upp, and I'm not giving up! I will fight to the very end, and after that I will fight the life after death Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0