Destination

Shoodiludo. Trött som ett as, så allt är i sin vanliga ordning. Hade en trevligt igår, dock för mycket flängandes överallt och ingenstans. Gjorde ett försök i att hitta en jacka till Mr.Davod utan någon större framgång. Suck. Älskar att han är stor o bredaxlad osv, men blir ett störande moment då inte ens XXL passar honom över rygg o axlar. Hahaha I-landsproblem... Bortsett från det så känner jag mig väldigt Duti idag. Orkade faktiskt pallra mitt feta arsle ner till gymmet imorse innan jobbet, så är något mör i kroppen men det kan jag leva med. Vuxenpoäng :) efter det vart det lunch med hela familjen Molavi alltid trevligt. :) nejfan nu ska jag sluta ordbajsa. Hoppas alla får en toppen dag i solen Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0