Girl we run this show

Något trött... Känns som att jag ska somna på datan...

Haft en dunder dag idag, slappade vid poolen efter frukosten, bara njöt av värmen. Gick ner till favorit resturangen sen för att käka lunch och spana på folk som alltid. Efter det så fortsatte vi slöa bara. Varit kanon väder hela veckan har haft mer än 32 grader varje dag.

Gjorde oss iordning och gick ner på strandpromenaden sen igen. Gick hela vägen denna gång, hade lust att gå hela vägen fram till berget så att jag kunde ta på det :P hahaha men pallade inte klättra. Fick svindel på att titta på det bara, så mäktigt. Gjorde vår sista shopping innan vi parkerade på favo-resturangen för middag och en drink.


Sara längs strand-promenaden, med "Elias" i bakrunden

Fråga mig inte varför jag ser så trumpen ut. :P

Saras adoptiv katt Esmeralda som hon så fint döpt henne xD

Blue Lagoon

Och en överlycklig Miss Dawa

Nej nu är det dags att sova kllockan börjar närma sig 1 här. Imorgon blir det bad i havet. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0