ZzzzZzzz

God natt typ. ^^

Helt slut, har varit stress hela dagen igenom som sagt, men lyckades göra typ allt förutom att träna (a) men det kör jag på imorgon. Pepper peppar! måste verkligen det.

För övrigt gick KP:en bra tycker jag, ska ge gärnet. Sattsa allt på wildcardet. Nu börjar det verkligen gå framåt, och fort som fan! Hur ska jag hinna med allting, utbildning och allt som krväs? Ajja det får lösa sig helt enkelt. Precis kollat runt på "visit-kort" helt okey faktiskt, kunder varit snyggare enligt mig, men det duger så länge ;)

I alla fall. Efter allt hets och stress så blev det en after work med Ading och Carro på Magnusson. Så sjukt avslappnande och trevligt. Var ett tag sen man bara chillade för chillandes skull ^^ Nej nu sängen. Imorgon är det full-rulle igen. Ciao Ciao


Miss Dawa med hennes älskade "pungen"

Skål för en lysande framtid!

"syskon-kärlek"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0