01.04.12

Everybody loves champagne!

Hey ho partypeopel! Allt bra hoppas jag. Känner mig lite smått seg idag, men men man kan inte alltid ligga på topp antar jag ^^ Var på världens mysigaste dejt i söndags med min mycket fina Sara. Var ett tag sen.

Det blev först middag på Tatziki, god mat som alltid, men det slår inte maten på Levante i Santorini ^^ Efter det bar det av till bio'n. Mycket bra film tycker jag, längtar tills dom andra kommer ut. Upptäckte även att det blir en hel del biotittande om vi ska hinna med alla filmer vi vill se innan min baby flyger till Barcerlona.


Min mycket fina Sara <3

Miss Dawa denna afton. Fick syn på Loka och vart helt till mig ^^

Vårat gott gott fick knappt plats, var ju värsta mission att få tag i någonting sen, utan att ha ut allt på golvet xD


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag dör av den sista bilden!! Längtar tills vi går på bio nästa gång!

2012-04-03 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0