Lunch time with my ma!

Hey you party people!

Allt bra med alla hoppas jag ^^ Ska snart hoppa in i duschen, ska äta lunch med Mama och Mr.Davod snart. Lutar mot kina så det blir yumi yumi.

Spenderade gårdagen med papio alltid lika trevligt, tidigare när papi sa att det alltid är stressigt att bo i stan, trodde jag inte på honom. Jag kände mig inte stressad alls. Men nu börjar jag inse att det ligger någonting i det han säger, varje gång jag åker hem känner jag hur avslappnad jag blir helt plötsligt. Uscha man ska verkligen bo på landet.


Tog även en fika med världens bästa Matrin ^^ alltid lika trevligt att ses. Pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade så att jag fick ont i magen, återigen vem behöver gymma när man har underbara vänner som får en att lee =) Nej nu göra ett ryck. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0