The long jurney

Kamusta ka!

Varit en lang resa hit. Nar vi landade i onsdags trodde jag skulle tuppas av, 30+ grader klagar man inte pa, horde att det var snoigt och elendigt i sverige.

Anyway, i torsdags sa vart det en vanda till Urdanete for att vaxla pengar och lite annat dylikt. Kopte aven biljetterna till Dumagete sa det ska bli kul. 

Vartit och flangt varje dag sen vi kom hit sa idag var det abra till att ta det lugnt. Gick till Sunrie, ska prova pa Kyles resort nasta gang. Nej nu ska jag forsoka fa i mig nagonting. Ingat!

En ganska suddig bild fran Arlanda 4.45 pa morgonen den 27 november nu borjar aventyret

I bilen pa vag till Esperanza fran Manila
En trott och sliten Miss Dawa
Lunchbreak pa CowKing, en nojd och matt Harldinio
Min favvo efterratt Hala-Halo med Ube glass =)
Ungdomarna utanfor MagicMall i Urdaneta
Mr.Davod & Miss Dawa
Lunch pa Joolibee!! Sarap Sarap!!
Haraldinio o & Miss Dawa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0