2012-01-25

Hey party people!

Ading och jag var och sprang omkring som idioter på gränby vid löning. Hade skit kul och skojade massa.Hittade mycket fina saker den. Skulle inte ha handlat så mycket men det blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Fyllde en hel kundvagnan då hade vi inte ens gått in på Coop xD.

Saknar min flicka lite gran. Det var jordbävning för ett par dagar sen i philippinerna, Dumaguete där dom befinner sig hade mest drabbats av efterskalven. Tur det. I wish my babe would come back home.


Ading med kundvagnen, röjde som fan inne på MQ haha. Expediten - hö hö har ni blivit stammisar nu. ^^

En nöjd och glad Miss Dawa som fått hem lite fint. Fick även hem mina favorit Crocker-jeans. Mina var helt slut körda. Melike JC fan :)

Miss Dawa och hennes nya jacka, älskar den. Från Zoul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0