Always working, but I stil have some time to have fun

Trött som alltid....

Det där med att jobba 6 dagar i rad sen vara ledig en och fortsätta jobba 6 dagar till är ingen höjdare kan jag lova Uuurk!

I alla fall möte upp Sara innan jobbet igår för att titta på marknaden, fanns inte så mycket roligt denna gång. Men det blev ett par nya strumpor i alla fall + att jag fick äta Langos! yumi yumi! Har inte käkat det sen jag var i Budapest Fan det är nästan ett år sen jag var där Saknar!



Miss Dawa på markanden avnjutande en Langos. & my new baby-bad. LOVEIT!!!

Nej nu ta sig i kragen och göra sig iorning. Ska snart iväg och möta upp Sara igen. Ska bli lite browniie browniie hade jag tänkt mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0