Say woot?!

Hey =)

Vaknade för en liten stund sen. Sådär lagom seg.

Spenderade gårdagen med mama, alltid lika trevligt ^^ Har blivit sämst på att fönster shoppa haha. Men är det mycket man vill ha "behöver" blir det lätt så.. Vart ett par skor, stövlar denna gång och en kofta från Twist&Tango. Nöjd. Pratade om lite allt möjligt, efter det så gick vi till Djon för att umgås lite och dricka te. Kul att kvinnorna kommer bra överänns. Hahaha 
 



En sak jag har undrat över nu. På mindre än en vecka så har jag fått frågan flera gånger om jag är gift? Say Woot! Ser jag gift ut på någo sätt eller? Då kommer nästa fråga, hur ser en gift kvinna ut? Jag har då ingen aning. Hahaha i alla fall, skumt tycker jag. Inte gift ännu, den dagen kommer någon dag i framtiden.

Nej nu ska jag göra mig iordning ska til papi en snabbis och gratta honom på alla hjärtans dag, efter det blir det gymmet och middag med min älskade Mr.Davod. Ciao Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0