Master bedroom

Hejsan hoppsan! Ska kila iväg till bussen om ett par min. Tagga till jobbet :P

Tänkte lägga upp lite bilder från den pågående renoveringen av sovrummet :), höll på nonstop i 2 dagar tror jag. Med spakel slipning och massa mer spakel osv. Ganska nöjd. Längtar till i slutet av januari, ska köpas in mer färga och fixa till fondväggen. Sen kommer sängen och tv melike ^^


Victor i fullfärd att spakla

Lådorna uppsatta för att sätta i spotlightsen senare :)

Självklart kunde jag inte låta bli att ta till penseln och sätta dit min singnatur

Pilljobb men kul

Mr.Davod i fullfärd att "spar-måla" som det så fint heter, ingen aning om vad det betyder xD

Kunde inte låta bli att kladda överallt

Nöjd är jag i alla fall. Ursäkta röran i garderoben :P det är nästa projekt som ska göras efter hallen..

Hade det grymt kul i alla fall under dessa dagar. Tack Victor för en toppen persent!


Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint det blir :)

2012-01-11 @ 16:35:55
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0