My present

Hejsan hoppsan.

Jaha då har det gått ytterligare en vecka... Hum, vad har man gjort? Det gamla vanliga antar jag. Haha... Var med mannang i fredags, så mysigt! Fan vad jag verkigen äskar den familjen. Underbara!

Var även med Ading på BJ på lördagen, riktigt nice det med. Dansade så att jag inte kunde gå tillsut. Träffade även på hennes kolega Nicol tror jag hon heter :) skit gullig tjej med minst lika mycket attedyd som jag xD.

Anyway, bortsett från det har jag jobbat och har jag inte det har jag jobbar med lägenheten. Full renovering typ allt ska bort, nytt ska in ^^


Nya kameran jag fick av min papi! Meloveit!

Nej nu kaffe och mat innan det är dags att tagga til jobbet, kör med eiten idag, kommer bli renarama dagis xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0