Of to work.

Hey hey hey!

Ska försöka göra en uppdatering om vad som hänt senaste veckan sen när jag kommer hem. Ska iväg till jobbet om en par min. Uurk för det där med att gå upp tidigt. Hahaha.

Som vanligt har jag och Mr.Davod tajmat in allting perfekt eller inte! återigen när han är ledig så jobbar jag ir så är det tvärtom, är jag ledig så jobbar han. Yay! Not so fun...


Vilket fall, spenderade gårdagen hos min papi, alltid lika mysigt. Lite underligt att Ading inte är med. Den bitchen taggade till philippinerna i fredags! Inte ett dug avis, hahah. Pratade med kära Max med, måste springa och fixa tåg biljett till gbg snarast. Ska nog unna min x2000 denna gång ^^

Nej nu dags att sluta ordbajsa, iväg med mig. Efter det ska jag träffa Sara med. <3 Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0