An other week end has past

Hey you...

Så sjukt trött att det inte går att beskriva. Jobb och slit i vanlig ordning. Borde ta mig i kragen och göra någonting annat. Inte bra. Kan vekligen förstå varför folk behöver semester.

Alltid samma sak, till jobbet. Slita som ett djur, släppa fötterna till gymmet för att köra ett pass. Hem ordna med lägenheten laga mat sen sova. Vilket liv va? Det är inte ett liv längre. Måste måste komma här ifrån och det mycket snart.

Bara för att gräva ner mig lite ytterligare så börjar knäna spöka igen. Dom gör så ont att jag inte vet vart jag sk ta vägen. Painkiller yes please!

Anyway, ursäkta dep inlägget. Kryper i säng nu upp i vanlig ordning imorgn. Hoppas att det känns bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0