Y-day

Kamusta ka!

Då var man äntligen på bättringsvägen. Det där med att bli sjuk är ju inge vidare alls. Ursaah. Det enda som är bra är att emunförsvaret är på topp sen när man åker ^^

Spenderade dagen med Ading igår, gick förbi Trawelways för att kolla upp hur mycket det kostar att lägga till kilon. Av tidigare erfarenhet så vet jag att vi MAXAR alltid våra kilon när vi åker till o- från Philippinena. Haha. Anyway, strövade runt ett tag med. Vilket resulterade i en ny kappa. Mejustloveit. Ska ge bort några som jag har, andvänder som inte så tar bara en massa plats i garderoben.


En oinbjuden gäst kanske? Eller är det bara Ading som är kameraskyg... Dun-dun-dun


Kommentarer
Postat av: sahar

Jag är på kappjakt!
Kom förbi och visa dom en dag tycker jag :)

Svar: Men det kan vi ju göra :)
Miss Dawa

2012-11-11 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0