A day with tatay

Kamusta ka!

Kom hem för ett någon timma sen, vart en sväng till tatay för lite mys. När jag gick från stationen så upptäckte jag att det fanns tusilago i backen! Våren är här på riktigt nu yay! Satt ute i solen och myste, satt max 20 min så när jag kom in så hade jag fått linjer, aya solen tar ordentligt nu.

Sen vart den en sväng på Emaus, hittade massa fint. Dock så skulle allt inte få plats i varken huset eller lägenheten. Då är det illa hahaha. Sen vart det middag och chill i soffan, percis som det ska vara. Håller på att göra iordning middag för Mr.Davod nu, sen blir det sängen. Jobbar hela helgen, så inge party i helgen med andra ord. Jag som var dans-sugen i vanlig ordning, vilka I-Landsproblem xD. Ingat!

Blandad kompot från dagen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0