Y-day

Wha!

Vilken dag igår, fullrulle. Trodde det skulle bli en tråkig dag som aldrig skulle ta slut. Haha men tji fick jag. Åkte till Gränby och trövade runt. Hittade inge som riktigt föll mig i smaken så det blev en vända på glasbanken sen in på ICA o handla mat. Blev lite mer än jag hade tänkt mig, står med totalt 6 kassar som ett fån och funderar på hur i all-sin-dar ska jag få med mig allt på bussen. Hahaha. Paniken som uppstår. Men tur man kan ha då! Micke var i krokarna så han körde mig, skit kul att se honom inte sett karl på år-o-dar. 


Så ringer Nanay, hinner inte sätta mig i bilen ens. Så det vart plattan i mattan hem för att göra iordning fika o kaffe. Sen ner på stan igen med nanay för att titta lite. Hem igen för att rasta Mr.Rambo, byte om i farten för att bli klar o träffa Linda nere på stan. Hahaha stress på MAX nivå. Men kul vart det i alla fall.

Parkerade oss på Magnusson för att ta några glas vin. Men det sket ju sig ganska hårt. Ju mer timmen led ju mer taggade blev vi så det blev en vända till Oasia. Galet kul kväll. Dansade så pass mycket att jag var tvungen att gå med skorna i handen på väg hem. Känns att man lever! Love it! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0