01.02.13

Kamusta ka!

Var ut med tjejerna i fredags, precis det jag behövde. Få spendera tid med med girl'sen. Började hemma hos mig i vanlig ordning. Pratade om hur det hade varit i Philippinerna med alla osv.

Efter ett tag så kom Ading, lyckade övertala henne att komma efter jobbet. Happy! Efter det bar stegen av till Flustret för lite omväxlings skull. Vart mycket dans och skratt! Precis som en kväll ska vara, en kväll utan pinsamheter. Kors-i-taket! Vi lyckades med en sån utgång med inte illa för att oss tjejer.


Miss Dawa & Ading ( sen den berömda OLW påsen som fick hänga med )

Mina fina flickor ( & OLW - påsen )

Inne på Flurran

Miss Dawa & Amika

<3
Sister's from an other mother
Strike a pose!

"Hon e så grym! så sjukt grym, bäst alltså"  - Ading: Ja jag vet men säg det till henne då, inte mig!
"Alltså snyggaste tjejen ever!" "Han vill bara ligga så att du vet" Ading: Jajo jag vet, ville bara se honom försöka.
En oförglömlig kväll! Vissa människor alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0