Spend some time

Kamusta ka!

Spenderade dagen med fina Carro idag, hade ingen riktig ork att dra ner på stan så det fick bli fika hemma hos mig med film mys. Alltid uppskattat. Var ute med Mr.Rambo en sväng med, mys med det soliga vädret. Pratade om lite allt möjligt, bollade ideer om jobb och utbildning, får se vad det blir här näst.


Sen blev det till att krypa upp i soffan o se på film. Fick bli "Seven Psychopahts" inte min typ av film riktigt men för alla dom som älskade "Pulp Fiction" så är den se värd ja. Älskade därimot hundens roll i det hela. 



Pratade med bäste fru Henriksson med, älskar hur det kan bli strul med lönerna ibland. Sånt som händer I Guess. Anyway får bli en ficka snart tycker jag, så att jag kan få leka lite med söta Alice med ^^ Ingat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0