....

Det där med rubriker...

Hemma o myser.. Vart stor sanering hos tatay idag, så nu är det kliniskt-rent där.. Hahaha... Pratade med nanay om påsken med. Ser ut att bli grillning till helgen, mega mys ju! Får se vad mer det blir. 

Har varit på sagolikt bra humör hela dagen, eller faktiskt har varit på bra humör senaste veckorna. Går liksom i en rytm. Hoppas det håller i sig ^^ Känner mig dock lite uttråkad just nu, vill göra någonting. Nej nu ta sig i kragen och gå på promenad med bäste Mr.Rambo

Miss Dawa idag
Invigde min fina väska från "Tomato" idag, älskart. Önska att jag köpte med mig flera när vi var på MarketMarket. Men man kan ju inte få allt så ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0