God morrnin'

Kamusta ka!

Lever fortfarande men det är väl knappt. Haha. Nej då är på mycket bättre nu, det enda jag begöver tampas med nu är hostan. Men den kommer nog sitta ett bra tag framöver. 

Har inte haft allt för mycket för mig tagit det lugnt, myst med Mr.Davod osv. Otroligt nog kom jag ut i fredags med Sofi igen, haha. Lika mycket fart och fläckt som vanligt på den kvinnan. Hade galet kul verkligen. Gick till "My Gyros" efter allt stängt, och vem står inte där och käkara kebab om inte Markus Aujalay från "Sveriges Mästerkok" Lite små roligt ja. Fick oss ett gott skratt.
Otippat att se denna man käka kebab 4 på morgonen. Otippat men roligt möte :)

Nej nu dricka upp mitt sista kaffe, ut med Mr.Rambo i solen sen. Ingat!


Lyssnat till denna gamla godingen hela morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0