Long time no see

Kamusta ka!

Hoppas det är bra med alla. Har inte orkat skriva någonting sen i måndags. Det var verkligen en pain-in-the-ass pass jag körde då. Trodde inte att det skulle vara så jobbigt att jobba med feber men det var det. Längsta passet ever. 

Var nog inte det bästa att jobba då heller, resulterade att jag blev ännu sjukare så låg hela tisdagen o onsdagen till säng o hade feber. Urk ingen hitt vid huvudtaget. Vart bättre igår, dock sjukt klen efter febern, kommer nog vara det ett tag till med. Blä. Gjorde en sanering hemma, städade, bäddade rent vädrade ut hela lägenheten, ut med basiluskera! 


Senare på kvällen ringde Sofi, ajaj. Den kvinnan är inte bra för mitt välmående, haha... Så blev en utgång en helt vanlig torsdagkväll, helt otippat, oplanerat. Kul var det i alla fall, första gången jag var på både Oasia och Agave. Blev inte mycket till dans, satt mest och tittade på medan Sofi levde rövare. Hahaha en underhållning i sig må-jag-lova.

Nej nu ta sig i kragen och rasta Mr.Rambo i det fina vädret. Ingat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0