New day

Kamusta ka!

Vaknade för en liten stund sen, ska försöka få i mig lite frukost hade jag tänkt... Kör en X-tir på jobbet idag med Sofi o Tessan så det kommer bli skoj. Efter det så kommer bästa Carro på besök med, så blir en dunder Onsdag, solen skiner så dumt att klaga :) 




Försöker på ordning på kameran med, den är inte så lite skum... När jag och Sofi skulle ut i fredags förra veckan så la blixten av, eller nja den la inte av uta fuknade helt plösligt inte, jätte skumt eftersom som den funkade problemfritt dagen innan... Mhe! jag och tekniksaker, när jag helt plötsligt börjar vårda allting och är försiktigt så lägger som av. Suck både min gamla data och kamera.... Anyway. Den jag fick av Mr.Davod funkar ju fortfarande, lite trög men duger iaf...



Morgon kaffe, fina otydliga bilder med min karmera, utan blixt... Bläää... Ingat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0