Nostalgi

Hey yah!

Har gått runt hela dagen och bara väntat på att timmarna idag, funderat och tänkt tillbaka... Uscha vilka minnen man har, har gått och skrattat för mig själv halva kvällen. Tur att grannarna inter ser mig, dom skulle tro att jag är helt kör i skallen...

Så mycket minnen så mycket galet man gjort, and i love it!
Alla sena sommar nätter på bryggan med underbara människor!
Även parkhäng, man vet aldrig vem/vad man springer in i då! Ett par päron kanske ;D
Alla sena kvällar
Alla kvällar med SpärrService gänget.. Denna kvällspårade ur totalt, brister ut i skratt när jag tänker på det
Gamla galna ligan. Samma där helt sjukt galet gäng, här är vi på Linus studentskiva
Alla kvällar ute i vattholma! Yes I do miss those time...

Nog för att alla minnen, folk har kommit och gott. Värderar varenda roliga stund jag haft med dom. Nu är det dags att skapa ny galna minnen. Och jag tror minnsan att vi börjar med det redan ikväll. In u duschen nu sen kommer babygirl efter jobbet Ingat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0