Waakiie waakiie

Dear monday morrnin' I wanna sleep a bit more.

Trött som bara den, svårt att sova. Som att det inte vore nog så drömmde jag "mardrömmar". Länge sen jag hade det. Minns inte riktigt hur det var.

Men vi letade efter någons barn som blivit kidnappad, alla letade. Mr.Rambo var bort sprungen med. Det var jag o någon till som letade tillsammans, sjäkv klart i mörkret på någon avlägsen skogsväg. Lyckaded hitta både barnet o Mr.Rambo. Sen vart det bråttom, kom en bil med några jag kände. Slängde oss in i bilen. Kör ca 50 meter, när vi ser en mamma o ett barn som blivit Zombies, sen döck det upp flera som kastade sig över oss.

Vaknade efter det, uscha kunde inte riktigt somna om efter det. Så det var den skönhetssömnen. Anywayy, bara några timmar kvar sen hem o vila. Ingat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0