07/05/13

Kamusta ka!

Varit fullrulle hela dagen. Men det tycker vi om! Åkte till tatay för att mysa i solen, så sjukt fint väder! Vart lite små pyssel, städ och matlagning. Efter det kommer frk.Andersson förbi med glass. Yumi Yumi! Möte upp tvillingarna sen när jag kom till stan, så vi parkerade oss på stationen för kaffe och njuta av den sista solen. Hahaha. Mycket skratt, ont i kinderna och magen av allt skrattande. Love it! Dagar som dessa är det för lite av, måste bli ändring på!
Bild 1: Upptåget, på väg hem till Tatay  Bild 2: Byggställningen på väg upp  Bild 3: Mina nya ballerina love them!

Bild 1: Min älskade tatay <3   Bild 2: Miss Dawa & frk.Andersson med glassen i högsta hugg



Bild 1: Miss Dawa i väntan på tåget  Bild 2: Coffee in the sun with my russianboy's

Blandad bildkompot från dagen. Nej nu ska jag promenera lite med Mr.Rambo. Hoppas alla haft en lika bra dag som jag haft. Ingat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0