Bonzay!!!!

Happy!

Så trött o glad på en och samma gång, hahaha. Varit en hetsig och lång dag. Körde på morgonturen på jobbet idag, gick riktigt bra faktiskt.

Sen började stressen, som sagt slutade 13.15 skulle hinna med bussen som gick från Nyby 13.17 självklart var den sen eftersom jag var tvungen att hinna med 13.39 tåget till Vattholma, tatay hämtade upp mig på stationen 13.52 körde mig till Granbomen för att hämta money, tillbaks till stationen för att ta tåget 14.07. På centralen 14.20  sen till banken innan dom stänger 15.00.... Stressigt men nu är allt klappat och klart, blev en resa till mig från nanay i 24:års present. Love it!



Nu ska jag slänga mig i soffan och återhämta mig. Ingat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0