Hungry boys

Kamusta ka!


Full rulle hela dagen i vanlig ordning. Vart ner till Djon och hälsa på Lotta, Sara, Saman och lilla lilla Omid! Så sjukt  söt, förstår vad dom menare att han är lika Mr.Davod hahaha. Vart dock ett kort besök hade ett möte inbokat till 12.30. Lite nya arbetsplaner, får se om man tar den chansen. 

Efter det vart det häng o fläng för att fixa med lite bizz och middagen. Grabbarna hade önskat sig smörgåstårta, så smörgåstårta there is! Vart helt okey för att vara 2:a gången jag gör den.

Fick även nattligt besök av min fina Sahar, för lite mera smörgåstårta och skitsnack. Skrattade så jag inte viste vad jag skulle ta vägen. Seriöst dom där två ska man inte "para" ihop. Slutar med en snuskigare version av "fråga Olle" xD Anyway. Dags att krypa till säng, work 2morrow. Ingat!

Grabbarna hugger in 

Söta Sahar: mhe känner mig fräck som kommer och bara äter! Mr.Davod: Ingen fara, vi är vana. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0