Last night with my doll's

Kamusta ka!

Hade en grym kväll med tjejerna igår, var inte planerat igentligen. Men sånna kvällar har en tendens att bli bra lyckade som denna =)

Började med att Mannang ringde och sa att hon, Maria o Dana var på väg till skeppet och undrade om jag ville göra dom sällskap. Why not, så slängde på mig kläderna och gick ut. Frk. Andersson kom och gjorde oss sällskap efter jobbet med sen. Efter en stund så så begav vi oss hem till mig för lite mera förtäring. Sen blev det salsa hela kvällen. Dansade så mycket så fick gå barfota hem. Jag var dock inte den enda, då kära Frk.Andersson bestämde sig för att ta livet av mina high heel's hahaha.


<3Miss Dawa med Dana
All my doll's på Skeppet
Me and my man
Partyanimals
Lets make this night the best night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0