Movie Time

...

Full rulle som alltid. Fick lite sömn i alla fall. Möte upp Puppiy på stan senare, mys! Pratade om allt och ingenting. Inte sett frugan på bra länge så det var trevligt. Vart lite små shopping med, hittade ett par skor som jag ska "pimpa" senare. Först måste jag gå in dom. Kommer blir lite små drygt då jag plötsligt fått storlek 37 och inte 39. 

Sen kom BB och hämtade upp mig, lägenheten var som en fritidsgård. Percis som det brukar när jag och Mr.Davod är lediga tillsammans haha. Middag och sen bio blev det, hela liga trippade ner till Spegeln för att kolla Fast & Furious 6. den var grymt bra, så nu är det bara att vänta tills 7:an kommer ut. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0