Party Pic from last friday

....

Var en spontan utgång i fredags, men först så firade vi våra pappor. Kurt o Sven, mega mys! Vart grillat och massa gott gott. Tror seriöst att jag gick upp 5kg under den dagen. hahaha. Jag o frk.Andersson fick sjkuts in till stan senare av sis och Mr.Hurricane.

Efter ett tag så kom BB-girl och gjorde oss sällskap. En helt galen och roligkväll. Gick hem med klackarna i handen, mina fötter höll på att ta kol på mig. 

BB-girl & MissDawa

Party-ligan
Taggade tjejer redo för att göra staden osäker
Nollkoll på vad vi sysslar med
Tjejerna o "Harry Potter" trädet.

Grymt rolig kväll. Kommer göras om, utan tvekan. Måde förvånnans värt bra dagen efter. Så det blev att dra sig till Musikenhus för att kolla på frk.Anderssons dansuppvisning. Alla var sjukt duktiga, speciellt små barnen. Blir bra sugen på att börja dansa själv. Senare vart det en sväng till bäste Fru.Henriksson för lite kaffe o små prat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0